Mizuno cipőm 32 km után

2009.02.06. 20:43

megjegyzés

Eddig bevált a Mizuno Wave Tempus. 10,11,11 km-t futottam benne. Egyszer éreztem csak a térdemben valamit, de az inkább olyasmi volt, amit cipőváltásoknál szoktam érezni. A lábnak meg kell szoknia az új cipőt (csak hogy álltassam magamat valamivel). Tetszik a cipő, mert könnyű, gyorsnak érzem magam benne. Hétvégén egy 16 km-s hosszabb távot futok, az lesz az igazi próba. Ha azon is beválik, akkor maradok ennél a márkánál. Persze egy Wave Rider 10-t néztem ki magamnak, de ez leértékelve 8 ezer forint volt, inkább ezt választottam. Ki kellene próbálni a ruházatát is a Mizunonak, mert jelenleg a Decathlonos Kalenji technikai cuccokban futok. Ja, és van egy névreszóló futóblogos Nike+ felsőm is. Még a Mizunos korszakom előtt rendeltem. :))

Szerző: BGy

komment

Címkék: tempus mizuno

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr32927335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potyesz 2009.02.09. 09:43:20

Hajra, jol nyomod. Remelem hamarosan en is futhatok ujra. Ma megyek a sportorvoshoz delutan. :) ui: en is szabolcsi vagyok:).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása