Nagyjából két hete elmúlt a szívpanaszom. Beszéltem kardiológussal is. Mivel a formahanyatlást valahogy kompenzálni kell, ezért nekiálltam kétnaponta 16-18 km-eket futni. Egészen jól mennek. Sokat olvastam az energiagélekről, felcsigázták az érdeklődésemet is. Vettem egy csomag Isostar Pro Energy Gelt. Az első 18 km-s futáson úgy terveztem, hogy a felénél benyomom és meglátom, mennyire hasznos. Nos, a felénél tényleg benyomtam, de csak a felét sikerült. Olyan álaga van, mint a méznek, nem lehet egyszerrre lenyelni. Mivel én a számon veszek levegőt, ezért egy kicsit össze is zavarta a ritmusomat a kimaradt légzés. Az íze most lényegtelen. Gyorsan felszívódó szénhidrátok vannak benne, két nyelet (35g) 500 kJ energiát tartalmaz. Nem lettem tőle jobb...Két nap múlva már tisztán (gél nélkül) 4 perccel futottam jobb időt. Tudom, ez mástól is függ! Ez az 500 kJ energia kb. 2 km-re elegendő! Bár sokszor ez is életet menthet. :))

Jelen állapotomban a 16-18 km távot 5 perces kilóméterenkénti átlagban futom. Májusban a 10 km-es versenyen szeretnék 4.30-as ezreket futni, de arra külön kell majd edzeni.

A Mizuno Wave Tempus-omban már 190 km van, a héten meglesz a kétszáz is. De aszfalton még nem sikerült 8 km-nél többet futni. Úgy látom, a Prágai Félmaraton lesz az igazi, aszfaltos teszt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr741005582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prettyinpink 2009.03.20. 15:05:44

szia. a mi (én és futótársaim) véleménye, hogy 30-35 km fölött kezd értelme lenni ezeknek az energia géleknek. egy félmaratonhoz tökéletesen felesleges. bőven elég néha egy pohár víz...
persze ez(ek) megánvélemény(ek), a gyártó biztos 1,5 km-re is ajánlja :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.03.20. 15:25:16

@prettyinpink: igazad van, szerintem is. A megmaradt két tasak gélt megtartom az októberi Kassai Maratonra. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása