Új Mizuno futócipőt vettem!

2009.10.07. 16:46

megjegyzés

A Kassai Félmaraton alkalmával a Mizuno egy sátorban árulta leárazva termékeit. Hosszas tökölés után sikerült egy Mizuno Wave Precision 9-t megvennem. Előre kinéztem itthon, hogy mely cipők alkalmasak a lábamra, de felesleges volt, mert a polcokra úgy voltak kirakva, hogy a lábtípusok fel voltak tüntetve. Volt egy profi futópad, lábszkennelés, így meglepetés nem érte azokat, akik felkészületlenül vásároltak ott. Első körben felpróbáltam egy Wave Creation 10-t és egy Precision 9-t. Futottam a padon egy kicsit, majd úgy döntöttem, a Precision 9 lesz a nekem megfelelő. Könnyebbnek tűnt, bár nincs benne annyi "technika", mint a Creation 10-ben. 80 Euro volt az ára. Vettem még egy pólót és egy rövidnadrágot is, hogy legyen egy komplett Mizuno futócuccom. Egyelőre a cipőt még nem próbáltam ki, mert három nappal vagyunk a félmaraton után (bővebben a következő bejegyzésben) és egy hétig pihentetni akarom a lábamat. Az előző Wave Tempus-ról készítettem közeli képeket, melyeket majd megosztok veletek. A félmaraton volt az utolsó fellépése, de nem dobom ki, csak nyugdíjazom. A képen az új cipőm látható.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr381434393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása