Polar RS800

2010.01.28. 17:43

megjegyzés

Igen, vettem egyet! Néhány bejegyzéssel lejjebb még a pulzusmérős futás ellen szóltam. Aztán meggondoltam magam és belevágtam ismét. Mégiscsak maratonra készülök! És ha már így alakult, akkor egy profi órát néztem ki magamnak és két heti nyüglődés után meg is rendeltem. Fontos volt, hogy a legpontosabban mérjen, ne interferáljon az adója semmivel és RR távolságot is mérjen, valamint az egészet 1 s-onként rögzítse is. Szintemelkedést is mér, az elején le kell nullázni és ahhoz képest méri a nyomás alapján a magasságot. Mivel tervezek hegyi terepfutásokat is, azért ez az utóbbi funkció szükséges. Az összes funkciót itt nem sorolom fel, mert mindenki megkeresheti a neten. Mellékeltem alább egy edzésem szívfrekvencia és magassággörbéjét. Tervezem, hogy havonta egy összesítő grafikont felteszek ide, amit a PolarProTrainer szoftver készít az edzéseimről. Sajnos jelenleg egy hét biztos kimarad, mert megbetegedtem és nem épültem még fel teljesen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr631710408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fejdip · http://marathon.blog.hu 2010.03.08. 17:28:01

Én is egy kicsit technomániás vagyok, úgyhogy már rágóta izgatott a GPS-es óra kérdése. Az első amit megnéztem, nekem is polar volt, mert egy egyszerűbb pulzusmérős már van. Végül az ár miatt inkább Garmint vettem, hamarosan megkapom. Ha gyűjtöttem egy kis tapasztalatot és ha van kedved, írhatunk egy összehasonlítást.
És köszönöm a linkelést én is feltettelek a barátblog dobozomba.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása