Nike Félmaraton és a cipőm vége

2010.09.06. 13:04

megjegyzés

Elfogadható időeredménnyel értem célba a 25. Nike Félmaratonon. Hajnali 3:20-kor keltem, mint a dal szerint Deák Bill Gyula. A gyomrom fájt éjszaka, úgyhogy addig is csak forgolódtam. Kocsiba ültem, gondoltam Pestig elfáradok, majd alszom a Városligetben a hátsó ülésen. Nem így lett. Készült is rólam egy fénykép, amin alig látszik a szemem a fáradtságtól. A rajtszámomat már a hét közepén felvettem, így azzal nem kellett foglalkozni. Kicsit tébláboltam a Nike standjánál, hátha látok ismerőst, de nem jött össze. A kocsiban olvasgattam az újságomat, majd a rajtzónában bemelegítettem. 160-as pulzussal. Ez semmi jót nem ígért. Elrajtoltunk 10500-an. Végig tömegben futottam, a Lánchídon be is dugultunk, nem nagyon tudtam előzgetni. A frissítőknél a hirtelen állásra váltók bosszantottak fel és a semmire nem figyelő kerékpáros kísérők. Az egyiket a 18. km-nél el is küldtem a f@szba. Már a 15-16 km között éreztem, hogy fáj a térdem. Nem is kicsit. Kitartott végig és most is fáj még, ami egyet jelent. A Mizuno Wave Precision 9-et nyugdíjazni kell. 1050 km van benne. Lejárt az ideje...Már csak azt kell kitaláltni, hol vegyek Mizuno cipőt. Vagy Kassa, vagy Bécs. Ja, a félmaratonom 1:50:51 lett. Jövőre nem tervezem az indulást, mert már unalmas. Új helyszínek után kell nézni. :) Még Pozsony, Zágráb, Ljubljana vonz. És a sok-sok terepfutás.

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr812274959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaszit 2010.09.06. 21:49:28

Grat! Még egy éved van felkészülni a Jungfrau-ra!:)
Sajnos a tömegrendezvényeken sok elsőfutóversenyes kóválygó ember indul, vagy csak egyszerűen tojnak a másikra.Én is gondolkozok hogy a Spar 30-ra menjek vagy hegyre futni, de a rakpartot már én is unom, főleg hogy most hétvégén is ott kell futni (meg biciklizni):)
A cipőid stabilan hozzák a tőlük elvárt távot, itt is láttam viszonylag jó áron Mizuno-kat, persze próba nélkül nem az igazi:www.prodirectrunning.com/mizuno.aspx

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.09.07. 18:18:26

Én is gratulálok!
Az álldigálva iszogatóktól én is ideges leszek, én rájuk szoktam önteni a maradék italomat egy "bocs" kíséretében :-))

Az én Mizuno-m is most adta meg magát, legalábbis a felső része elszakadt. Elhatároztam, hogy ezután is Mizuno-t veszek, de az új Nike-kat látva már nem vagyok benne biztos. Pedig az enyém is nagyon jó volt és 1200-at futottam benne.

Terepfutás ügyben hallgass nyugodtan Szaszit-ra, jó kis átmozgatókat tud javasolni :-))

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.10. 08:51:27

@Vasapu: volt szerencsém Szaszittal ultrabalatonozni, ő ott az úszást leszámítva lenyomta az ájronment. Csalódnék benne, ha jövőre az úszást kihagyná. :)

tvk · http://kodzaj.blog.hu 2010.09.13. 09:22:30

A <a href="http://nyulcipobolt.hu/">nyúlcipőboltban</a> is lehet Mizuno cipőket venni Budapesten, az Október huszonharmadika utcában, nem messze a Schönherz kolesztól meg a Regétől - ha ez mond valamit.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.13. 11:55:45

@tvk: te ismersz engem! Ezek kulcsszavak voltak 10-15 évvel ezelőtt! :))))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása