Mizuno Wave Rider 13 az első 100 km után

2010.11.05. 13:23

megjegyzés

Eltelt egy hónap a Wave Rider 13 beszerzése óta. Sikerült 114 km-t futni, nem a legjobb formában, de azért megfelelő eredménnyel. A cipő tökéletesen működik. Futottam már erdőben, aszfalton, murván és apró gyöngykavicson is. Egy dolog tűnt csak fel. Amikor megvettem, a lábujjaim tövében éreztem egy alátámasztást, ahogy himbálóztam előre hátra. Mára ez teljesen eltűnt. Eddig minden cipőben éreztem ezt, csak soha nem figyeltem, mikor tűnik el. Most kb. 50 km után már nem éreztem. Az eredetileg fehér talprész még tiszta, nem gyűrődött.

Háromszor futottam sötétben, fejlámpával. Kétszer az erdőben és egyszer külterületen, Nyírtura felé a bicikliúton. Meg kell szokni a dolgot. Futás közben egy picit mozog a fejem, ezáltal mindig változik a látott "táj". Nem szédülök el tőle, de amikor kivilágított részre érek, furcsa, hogy minden állónak tűnik. Szóval még szoktatom hozzá magam, de a téli edzések zöme sajnos sötétben lesz, nincs más lehetőségem.

A Polar mellkaspántom kezd furcsán viselkedni. Felcsatolás után 218 szokott lenni a pulzusom, majd 140 és végül beáll öt perc alatt 60 környékére. Futás közben is néha 0-t mér. Talán elszakadt egy szál benne? Még nincs egy éves sem. Utánanézek a neten, másnak vannak-e ilyen problémái.

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr382425709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása