Mizuno technikai ruházat

2011.05.27. 05:55

megjegyzés

Az elmúlt 3 év alatt sok szót ejtettünk a Mizuno futócipőiről, elsősorban azokról, amiket használok. A futás legfontosabb kellékének a cipőt tartom. Sokáig nem foglalkoztam különösebben azzal, hogy milyen nadrágban, pólóban futok. A műanyag, 100% poliészter anyagoktól kivert a víz már gondolatban is. Néhány évvel ezelőtt azonban megjelentek a technikai anyagok, amikből minden gyártó egészen jó futóruházatot fejlesztett.

A különleges poliészter szálakból szőtt anyagok a test hőháztartásának szabályozásában, az izzadtság elvezetésében játszanak fontos szerepet. Amíg pamut pólókban és nadrágban futottam, mindig úgy érkeztem haza, hogy csuromvizes voltam, a nedves póló alatt könnyen meg lehetett fázni, főleg az átmeneti időszakban, amikor futni elég egy póló, de egy helyben állni már kevés. Sok utánajárás és fórumok olvasgatása meggyőzött és megvettem az első technikai felsőmet a Decathlonban.Természetesen a legolcsóbbat. Kipróbálás után kellemesen csalódtam benne, mert az izzadtságot tényleg elvezette a póló belső feléről és ha eléggé sütött a nap, akkor el is párolgott, szárazan értem célba.

Minden gyártó más-más fejlesztésű szálból és másként szövi a textíliáit. A részletekbe nem nagyon avatnak be bennünket, de nekem többféle is van, és amit megfigyeltem, más a szaga edzés végén mindegyiknek. :))

A Mizuno technikai ruházatai is többféle textíliából készülnek, más-más hőszabályozásra alkalmasak. Röviden nézzük is át, mik jellemzik őket.

 

 A hűtést kívülről oldja meg, beengedi a szelet a ruházat alá.
   Növeli a teljesítményt azáltal, hogy a ruha a testünkkel mozog, csökken a súrlódás.
   A legjobb szélfogó. Nem engedi be a hűvös szelet a ruházat alá.
   Vízlepergető anyag, a belső része száraz marad esőben is.
   Izzadtság párologtatására alkalmas textília, amivel a test hőszabályozását segíti.
   Hideg időben bent tartja a meleget.

Szerző: BGy

komment

Címkék: ruha futó mizuno

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr952935792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása