Mi a baj a Wave Cabrakannal?

2011.06.06. 13:56

megjegyzés

Semmi. Akkor, ha a megfelelő lábon hordja az ember, akkor a cipővel nincsen semmi baj. Tavaly, amikor elhatároztam, hogy terepcipőt veszek, akkor a Wave Ascendet találtam a leírások szerint számomra megfelelőnek. Mivel Bécsben vettem, ezért reméltem, hogy lesz is. Sajnos nem volt, de az eladó srác rábeszélt a Wave Cabrakanra, amivel nincs is semmi baj 21 km-ig. Bár addig is nyűvi a lábamat, de az még visszafordítható dolog. Mi a különbség a két cipő között?

Mizuno Wave Cabrakan Mizuno Wave Ascend
   
   
   

 Leírás alapján a Wave Cabrakan jobbnak tűnik, több Mizuno opció van benne. Ennek ellenére nem jó a lábamra. Sajnos ez csak most, egy igazán hosszú túra során derült ki. Legközelebb egy Wave Ascendet veszek, kipróbálom azt is. Bár utóbbit "moderate trail" körülmények közé javasolja a gyártó, a meglévő Cabrakant pedig "maximum trail" körülményekhez. Na? Most légy okos!

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr912961544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bellone 2011.06.10. 17:30:51

Szia Bgy!

Az a tapasztalatom, hogy a legdurvább hazai körülmények között is, csak egy dolog igazán fontos. Mennyire kapaszkodik a cipő talpa.

Hozzátartozik, egyáltalán nem érdekel, hogy beázik-e vagy sem, mert ha olyan az időjárás úgyis beázik. Ha sár van akkor pedig úgyis megyek dagonyázni, talptól függetlenül. A legfontosabb a lépésbiztonság, ami a mozgáskoordinációtól függ leginkább. Ez utóbbi pedig a gyakorlottságtól.

Szerintem próbáld ki az összes létező Mizuno cipőt, nem ismerem a portfóliót (lehet, hogy több évbe fog kerülni), a végén pedig úgyis rájössz, hogy melyik a megfelelő. (Ráadásul hosszú életű lesz a blogod!:))

Az én tapasztalatom az, hogy nem mindig a legdrágább, a legjobb...

shoshi 2011.06.30. 11:22:43

Wave Harrierem van terepre.
Wave Ascend volt az első választás, de sajnos a méret nem volt megfelelő, így el kellett adnom. Utólag egyáltalán nem bánom...
Enyhén pronálok, így megfelelő a Harrier (semleges). Kiváló a talpa, jóval agresszívabb, minta fent látható modelleké. Téli futáshoz is kiváló, széles lábfejem ellenére bőven elfér benne a vastag zokni. Egyedül egy kis plusz csillapítást hiányolok, kb. másfél óra után úgy érzem, nagyon ütődik benne a lábam, főleg, ha aszfaltom érkezem vissza az erdőből.
Érdekes, hogy a Wave Elixirem 26,5 cm-es, és kicsit szűk és rövid is, a Harrier 27-es, és lehetne rövidebb. Egyik sem zavaró, de a különböző modellek méretei eltérnek...

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.07.01. 14:09:58

@shoshi: megnéztem a Harriert, a katalógusban elkerülte a figyelmemet, mert se nem női, se nem férfi, hanem uniszex cipő. Tényleg brutális a talpa és ránézésre melegebbnek is tűnik. Hol vetted? Egy terepcipőt mennyi ideig használsz?

shoshi 2011.07.01. 16:38:08

Nem túl meleg csuka, elég nagy lyukak vannak a szöveten, de eddig minden időben megállta a helyét (tél-nyár-eső-hó-kánikula).
Az Ascendnél alacsonyabb a talpprofilja, és nekem nagyon tetszik, mert stabilan fogja a talajt, nagyon kicsi az esélye, hogy a terepen alád fordul a lábad (én hajlamos vagyok erre).
Egy brit webshopban vettem.
Ez a harmadik kimondottan terep cipőm. Általában addig használom őket, amíg úgy érzem, hogy megfelelően tartja a lábam, kényelmes és nem fárad el az anyaga.
(Sokáig Adidas-ban futottam, de volt egy-két melléfogásom, és ekkor kezdtem körülnézni. "Véletlenül" vettem meg az Elixirt, és azonnal megtetszett a Mizuno. Utoljára 20 éve volt Mizuno-m. Mivel stabil, betonos cipő rövidebb távra, és többnyire erdőben szeretek futni, ezért néztem terepcipő-modellt is.)
Korábban nem váltogattam a futócipőket, mindig egy párban futottam, de nagyon jó dolog, ha legalább két pár használható cipőd van - ezt ajánlom mindenkinek!
Hozzáteszem: "tinédzserként" (ezt de vicces leírni, 34 vagyok:D) nagyon aktív triatlonos voltam, azóta télen futok rendszeresen, illetve ha versenyre készülök, vagy amikor nem alkalmas az idő montizni vagy országútizni. Így nem igazán jegyzem a futóedzések eredményeit, távjait, stb.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása