Miért pont a Mizuno?

2011.06.20. 08:04

megjegyzés

2008 tavaszán, amikor Adidas Supernova cipőben futottam, egy barátommal beszélgettünk, milyen futócipőket kellene még kipróbálni. Ő akkor jobban értett a cipőkhöz, ASICS-ban futott, ami egy japán márka. Az igazi, maratonról szóló tömegsportot a japánok indították el, vélhetően értenek hozzá. Említette a Mizuno márkát, de akkor nem jegyeztem meg. Ezen a nyáron még vettem a Hervisben egy Nike Airspan V-öt, amiről semmit nem tudtam, csak annyit, hogy a boltban futkosva egészen jó. Elég hamar kiderült, hogy mégsem jó, hiszen pronáló lábra van tervezve, csavargatja benne a lábamat össze-vissza. Életem első félmaratonját 2008 őszén, Kassán, ebben futottam. Másnap alig bírtam lábra állni. Kassán ekkor rossz idő volt, a rendezők többsége esőkabátban, széldzsekiben mászkált, hátukon egy furcsa jellel és a Mizuno felirattal. Ekkor ugrott be, hogy erről beszélt a barátom, mint az ASICS mellett a másik japán márkáról. Itthon feltúrtam a netet, beleástam magamat a futócipők rejtelmébe, leginkább a Mizuno márkába. Tetszett, hogy profi cuccaik vannak, nem folynak a csapból, aki járatos a félprofi, profi versenyzésben az ismeri őket. Nem mentek el a divat irányába, csak a "sportsgear" vonal megy náluk, a "sportswear"-t nem erőltetik. A Mizuno futócipőknél alkalmazott Wave technika meggyőző volt a leírások alapján. Már csak szerezni kellett egy ilyen cipőt valahol. Nincsenek véletlenek, de valami miatt Miskolcon volt dolgom, bementem az ottani Decathlonba és a kifutó termékek polcán 8 ezer forintért láttam egy Mizuno futócipőt. Innentől a történet már ismerős és folytatásokban olvasható ezen az oldalon. :)

Szerző: BGy

1 komment

Címkék: wave futócipő mizuno

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr32999347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.06.28. 18:19:34

Érdekes, nekem hasonló érzésem támadt a Brooks-al kapcsolatban. Volt egy ilyen gyártmányú cipőm, ami nagyon tetszett, de sajnos itthon egyáltalán nem árulják. Csak az esetleges szürkeimport. Pedig komoly fejlesztéseket felmutató cégről van szó, csak futócuccokat gyártanak és neves versenyzőket támogatnak (pl. Scott Jurek...).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása