Mizuno futócipőt a netről?

2011.08.19. 07:54

megjegyzés

Nyájas Olvasó! Blogomból kiderül, immáron három éve elkötelezett híve vagyok a Mizuno futócipőknek. Sokszor említettem már, hogy Kassán kezdődött ez a vonzalom, éppen az első félmaratonom idején. Legyen az az origó! Azóta 12-13 félmaratonon, két Ultrabalatonon és sok 30+ terepfutáson vagyok túl. Négy Mizuno cipőt próbáltam ki, ebből egy terep és azok közül is a csúcsmodell. Futottam bennük kb. 3600 km-t aszfalton, erdőben, hegyen, hóban, sárban, napsütésben. Van tapasztalatom bőven.

Miért csak ennyi cipőt próbáltam ki és a ruhákról miért nem írtam? Anyagi okai vannak. Egy évben egy cipőt használok el, de a fejlődés megfigyelhető a cipős szekrényemben, mert a legelső egy Decathlonnak gyártott Wave Tempus, majd egy kicsit drágább és felszereltebb Wave Precision 9 és tavaly a csúcsmodell alatt helyet foglaló Wave Rider 13. Ennek már a neve is kötelez. A terepcipőm Wave Cabrakan, ami a legfelszereltebb. Egy rövidnadrágom és egy pólóm van még, amit a Mizuno gyárt. A Mizunoról nem is nagyon hallunk, mert nem rikkancsokkal szeretné meggyőzni a felhasználóit. Csendben teszi a dolgát és ha jól figyelünk, minden sportágban vannak nagy nevek, akik ezeket a cipőket, ruhákat hordják. Nem divatcucc, utcai cipői, kiegészítői nincsenek. A sportra koncentrál, bár szerintem egy kicsit aktívabb is lehetne a közösségi tereken (Facebook, Google+, Twitter, stb.), de ha ők ezt így gondolják jónak, ám legyen! Itthon elvétve lehet Mizuno cipőket találni. A Decathlonban ötletszerűen kiválasztott típusok, a Nyúlcipőboltban és a magyar képviselő honlapján. A szomszédos országokban is működnek webáruházak, az árak összevethetőek és sajnos ott olcsóbb, ott vesszük meg.

Régóta érlelődik bennem a gondolat, hogy csinálok egy webáruházat a Mizuno cipőknek, de típusonként csak 4-5 modellt kínálnék. Egy belépőszintűt, egy-két középkategóriát és a csúcsmodellt. Az árakat a szlovák, osztrák, sőt az angol árakhoz igazítani, azaz pontosan ugyanannyiért adni, mint ők. Itt költsük el a pénzünket, mert akkor az a Mizuno itthoni fejlődését is segítené. A webáruház elkészült, a cím egyelőre nem publikus. Írjátok meg a véleményeteket, nagy baromság-e, amibe belefogtam. Megjegyzem, nem megélhetési forrásnak szánom, de szeretném, ha a Mizuno a futótársadalomban elterjedne és ha egy kezdőlökést tudok neki adni, az boldoggá tenne. Micsoda szavak! Pedig tényleg így érzem.

Terveim között szerepel még, hogy az angolnyelvű termékismertetők kisfilmeket lefordítom, szinkronizálom és itt megjelentetem. Ehhez sok idő és pénz kell, ezért ez a kezdetekben lassan fog haladni. Itt egy eredeti:

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr653164221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szistvanka · http://szisa.com 2011.09.01. 10:08:15

Na most már beírok ide, mert érzésem szerint túl nagy a csend, pedig az ötlet kiváló. Támogatom mindenképpen a törekvést. Remélem érkezett már pozitív visszajelzés másoktól is. Arra mondjuk azért kíváncsi vagyok, hogy sikerül majd a magyar kereskedelmi rendszerben a külföldi árakat tartani, de minden esetre hajrá!

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.09.01. 18:47:30

@szistvanka: egyelőre társadalmi munkában próbálom népszerűsíteni a márkát. Nagyon sok pénz kell egy ismeretlen brand megismertetéséhez, de most elindulunk ezen az úton, hátha. :))

Vegyi Ali 2011.09.17. 13:48:56

Amint lehet a nyugati árakhoz hasonló szinten nálad mizuno-t venni, megvan az első vevőd. Wave Enigmát, vagy Ridert szeretnék úgy fél éven belül.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.09.18. 09:18:30

@Vegyi Ali: sajnos a cipők árait kapom a magyar forgalmazótól, nem mehetek alá. Mielőtt beállítottam az árakat, megírtam neki néhány külföldi webáruház címét, hogy igazítsuk azokhoz az árakat. Egyelőre nem sikerült.

M.Islander 2011.09.18. 18:24:47

én egy prophecy-t vennék normális áron :o)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.09.19. 08:58:11

@M.Islander: megkérdezem a magyar forgalmazót, mi az utolsó ára a Prophecy-re. Hányas kell?

M.Islander 2011.09.19. 14:59:12

Szia, 44,5 méret!
előre is kösz,

ha van vmi katalógus-szerűség futóruházattal és cipőkkel, azt szívesen megnézmém.
ha ne adj' Isten van akciós ár vmire, az is érdekelne.

üdv, M.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása