Novemberi Bükk

2011.10.27. 12:06

megjegyzés

A november első hétvégéjére tervezett út leírása.

Indulás Miskolc, Hermann Ottó emlékpark.

PZK nyugati irányba, majd egy hirtelen balkanyarral forduljunk a Z jelzésre. A Z felvisz az 544 méter magas Gulicska csúcsra. Ezután jobbról bejön a K+, utána balra elmegy a P, utána nem sokkal balra leválik a K+. Mi egy jobbkanyarral a PZ-n folytatjuk utunkat. A Z a Fehérkőlápai fogadónál(Nagy hegy) elkanyarodik jobbra, mi kövessük. A P tovább megy egyenesen. Itt a Z elég meredeken, cikk-cakkban megy le Lillafüredig. Lillafüreden a Hermann Ottó emlékháztól indul az S, ezt kell követnünk. A műúton, jobbra fel egy kerítés melletti lépcsőn kell elkanyarodni, itt kezdődik a Vesszős völgy. A Vesszős forrás vize iható. Kövessük az S jelzést, amibe balról becsatlakozik a P+. Mi haladjunk tovább a jobbra enyhén kanyarodó S-en. Elhaladunk a Létrás tető mellet, majd elérünk egy műúthoz, ahol jobbra kell kanyarodnunk a P-re, ami levisz bennünket a Garadna völgybe. Most járunk kb. 12 km-nél. Itt jobbra, a műúton folytatjuk az utunkat. A Hámori tó nyugati csücskénél elfordulunk balra, a Z jelzésre, ami felvisz bennünket a Lencsés nyeregig. Itt a P jelzésen kanyarodjunk jobbra és haladjunk tovább a Dolka gerincen. Egy idő után becsatlakozik a P[], ami jön velünk tovább, de kb.600 m múlva a P[]-en kanyarodjunk balra. Ezen észak felé megyünk kb.700 métert, majd jobbra kanyarodunk a P+-ra, ami Chinoin gyárat megkerülve visszahoz bennünket a kiinduló pontra. Összesen 19 km, kb. 800 m szinttel.

Szerző: BGy

komment

Címkék: túra bükk novemberi

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...