Sebességmérés futás közben

2011.12.08. 13:43

megjegyzés

polg.jpegTavaly januárban, amikor a Polar órák között válogattam a neten és sok-sok fórumot elolvastam, már tudtam, hogy olyan órát szeretnék, ami méri a sebességemet is futás közben. Többen is mondták, hogy a Garmin órái azért nem jók, mert az órát és a GPS-t egy akkumulátor működteti, ha az lemerül, akkor az edzés csak részben lesz meg. Terepfutásaink sok esetben 6-10 órásak, nincs lehetőség közben töltésre. Abban nem is nagyon merülnék el, hogy akkorák voltak, mint egy krumpli. A Polar óráiban az tetszik, hogy modulárisan építhetők fel. Van egy alap, ami felülről nyitott és lehet hozzá kiegészítőket venni. Tavaly kifutó modellként, nagyon jutányos áron vettem egy Polar RS800-at. Ez két dologgal tud kevesebbet, mint az RS800X. Nem mér hőmérsékletet és nem tárolja az útvonal koordinátákat. Ez utóbbit nem érzem hátránynak, mert imádok térképeket böngészni, előre és utólag berajzolni a Garmin Mapsource programmal, a turistatérképet összehasonlítani a digitális változatával, stb. Szeptemberben vettem egy okostelefont, amire telepítettem a Sports Trackert, ki is próbáltam, fel is töltöttem, örültem a végén a térképeknek, de közben úgy éreztem, hogy cserben hagytam a turistatérkép gyűjteményemet. Le is töröltem a telefonomról a szoftvert. Elkezdtem böngészni Zerge oldalát, ahol használtan találtam egy Polar G3 GPS-t, ami jó az órámhoz. Átküldi a sebességet, távolságot, koordinátát, de ebből csak az első kettőt tárolja az órám, azaz térképfunkció nincs benne. Elégedett vagyok vele, mert ami nekem kell, a sebesség és a megtett táv tökéletesen működik, egy terepfutónak nagyon hasznos információk és a kezemben továbbra is szorongathatom a térképeket.

Szerző: BGy

3 komment

Címkék: gps g3 polar

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr373447938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bellone 2011.12.09. 14:01:45

Nekem rs800cx van G3-mal. A hőmérsékletmérés csuklón hordva értelmetlen, azzal nem vesztettél semmit. A térképfunkció pedig úgy értendő, hogy utólag a Pro Trainerből egy gombnyomással fölrajzolja Google Earth-ben az útvonalat, illetve a .gpx fájlt fel lehet tölteni máshová is.

Szintet mér az rs800?

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.12.09. 14:18:18

@bellone: mér szintet az RS800. Csak eddig az idő függvényében rajzolta ki, mert nem volt távolságmérés. Ezért ha egy helyben álltam 5 percet, ott egy vízszintes vonal lett a hegyen. Egy terasz.:)

bellone 2011.12.09. 14:29:05

@BGy: Nekem csak síkon rajzol teraszt, ami nem baj is, mert legalább nem csúszok le.:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása