Súlyos problémák

2012.07.22. 10:27

megjegyzés

fatman.jpgElőző bejegyzésemben megemlítettem, hogy nem tudok vállalható képet feltenni magamról a Délibáb futásról. Az igazat megvallva így vagyok ezzel egy jó ideje. Minden verseny után nézegetem a képeket, melyiket mutathatnám meg itt. A futókhoz mindenki egy testalkatot társít, amitől az utóbbi egy-másfél évben erősen eltértem. Lassú folyamat volt. 2005 környékén látványosan fogytam, erősödtem. 1:43-1:47-es félmaratonokat tudtam futni minden erőlködés nélkül. Az edzésnaplómban az edzések 4.30-4.40 közötti ezrekkel folytak. Ha 4.50-re sikeredett, megjegyzésként beírtam, ma nem ment jól. De a tendencia jól mutatta, hogy hízok folyamatosan. A 4.30-as edzésekből 5.30-5.40-esek lettek, de ezt arra fogtam, hogy hegyi terepre edzünk, oda ez jó lesz. Azt kell mondanom, egy lófaszt! Ott aztán tényleg visszaüt a nagy segg cipelése. Nem mindegy, hogy 81, vagy 90 kg-ot cipelünk végig egy 50 km-s versenyen, amit még 1750 m szint is nehezít. A legutóbbi Bükk Fennsík 50 km-s verseny után alig bírtam kiszállni a kocsiból, annyira fájt a csípőm. Futottam nemrég 4.52-es ezrekkel egy 12 km-t, utána ismét előjött, amit a másnapi Déibáb tovább súlyosbított. Gondolom a csontozatom beadta az unalmasat, nem akar már ennyi "cuccot" cipelni. A Terep 50-en a Vadálló kövek kifogott rajtam. Alig bírtam felvonszolni magamat. Van néhány verseny, amiken a jövőben szeretnék tisztességgel helytállni: a Terep 50, a Terep 100, a Mátrabérc Trail és a Tortúra. A lényeg, hogy a terep ultrafutásra szeretnék koncentrálni. Ehhez viszont legalább 10 kg-ot kell fogynom. Nem lehetetlen, az egyszer már bevált utat fogom végigjárni. DK mondta helyesen, ki kell hangosan mondanunk, hogy dagadtak vagyunk. Nekem ez a bejegyzés a kiáltásom. Tömegemet nem fogom ide írogatni, helyette ugyanazon a távon elért időeredményemet fogom megosztani. Abból sokat fogtok érteni. Legközelebbi terepversenyünk a Zemplénben lesz, oda már 5 kg-mal könnyebben szeretnék menni.

Szerző: BGy

4 komment

Címkék: diéta fogyás hirek

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr844670564
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása