Első 10 km Mizunoban

2009.02.02. 19:44

megjegyzés

Nem szabad egy futásból, hiába is volt az 10 km, végérvényes következtetéseket levonni. Az az igazság, hogy idei legjobb időmet futottam. Tetszett a cipő, meg vagyok vele elégedve. Nagyon könnyű, érezni hogy semleges, azaz nem nagyon irányítgatja a lépésemet, ami jól is esett. Jelen pillanatban azt mondom, nem bántam meg, hogy megvettem, sőt! De hogy méginkább kiderüljenek előnyei, vagy hátrányai, futok még benne legalább 50 km-t. Hétvégén egy hosszabbat is, ami 16 km körüli lesz. Megnéztem a magyarországi forgalmazó oldalán az árakat, de visszahőköltem. Rettenetesen drágán adják a cipőket, sajnos. Kereken 10 ezer forinttal drágábbak, mint Szlovákiában, Csehországban, Ausztriában, csak hogy a környező országokat említsem. Nos én a következőt Kassán fogom megvásárolni, vagy Bécsben, ha arrafelé van dolgom. Nem erre számítottam!

Szerző: BGy

2 komment

Címkék: tempus mizuno

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr46918797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potyesz 2009.02.03. 10:44:39

Vartam a futoblogon, hogy irsz a futasrol, de itt is megtalaltam :). Orulok, hogy tetszik a cipo. Varom a hosszu futas utani velemyt is.

Lebanese Blonde 2009.02.06. 09:56:35

Én is néztem ugyanezt a cipőt, de még nem szántam el rá magam, hogy megvegyem, kicsit vacilálok rajta. Ezért is várom a tapasztalataidat, beszámolódat. Amúgy jó a blogod. Így tovább!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása