Mizuno Wave Rider 14 - az új cipőm

2011.09.22. 18:11

megjegyzés

Megérkezett a megrendelt Wave Rider 14 cipőm. Eddigi szokásaimmal ellentétben, nem Kassán vásároltam meg, hanem egy angol webáruházban, ahol kifutó termékként nagyon olcsón hozzá lehetett jutni és egy futózoknit is adtak hozzá. A Wave Rider 14 tavalyi model, a 15-ös idén decemberben fog megjelenni. Akkor miért Wave Rider 14-et vettem? Azért, mert a 13-ast imádtam, és próba nélkül csak ezt mertem megvenni és bizony az ára is számított. Legszívesebben Wave Creationt vettem volna, de anélkül, hogy felpróbálnám, nem merem megvenni. Talán legközelebb. A Wave Rider model a neutrális lábúaknak a legjobban felszerelt cipő. A prémium model a Creation, a kettő között az idén megjelent Enigma szerepel és a Riderrel nagyjából egy vonalban a Precision. A Prophecy egy más világ, szerintem nem is fogja azt a vonalat továbbvinni a Mizuno, bár nem látok a fejükbe. Sajnos a nem neutrális cipőkről nem tudok sokat mondani, mert személyes tapasztalatom érthetően nincs, de talán a következő bejegyzésekben egy kicsit részletesebben is foglalkozom majd velük.

Miben más a 14-es a 13-asnál? A 14-es talpközepénél lévő, műanyag lap fölötti hab rugalmasabb, ellenállóbb és tartósabb (AP+). A Runner's World fórumait olvasgatva sajnos panaszkodnak rá, hogy keskenyebb a lábfeje. A gyártó állítja, hogy nem. Én nem tudom, még egy métert sem futottam benne. Jövő héten fogom kipróbálni egy 10 km-s szakaszon, aztán Kassán a félmaratonon vizsgázik.

Lássuk a cipőmet!

 A fenti kép egy sajtófotó, az alábbiakat jómagam készítettem, hogy hétköznapinak tűnjenek a dolgok.

A doboz kibontása után ez a látvány fogadott.
A doboz oldalán a cipőre vonatkozó információk
A friss cipő, a merevítő még benne van és a fűző sincs befűzve
 
 A kivehető, talpra formázott, szivacs talpbetét új dizájnt kapott, kettős nyelvecskék, amik máshol is visszatérnek.
 
 A nyelvre új logó került, a kettős nyelvecskékkel
 
 Oldalról az új futótársam, hátul a kettős nyelvecskékkel
 
 Ebben már van AP+
 
 Hátulról is változott
 
 A Wave Rider 14 és 13 hátulról
 
 Az új és a régi. Jól látszik a régin, hogy a Wave Plate fölötti habréteg 1200 km után már laposabb.
 
 Wave Rider 13 és 14 a másik oldalról, itt is látszik a régin a laposabb habréteg
 
 A talpak a sarokrészeknél. Ezzel más nyomot fogok hagyni! :)
 
 A talpak elülső részei, az újon háromágú surikenek, vagy tankcsapdák 2D-ben.
 
 Felülnézetből utoljára a Wave Rider 14 és a 13

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr393246555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.09.24. 14:32:21

Profi és látványos bemutató, remélem, stimmelni fog a mérete!
Azt elárulod, hogy mennyibe került így olcsó helyről, de szállítási költséggel rendelve?

helga84 · http://lhrunner.blogspot.com/ 2011.09.24. 22:14:35

Haha, nem vagy nagy rulett-jatekos :) Maradt a jo oreg Wave Rider :)
Szerintem a kepekrol egyertelmu, hogy a 14-es orra tenyleg keskenyebb, es nekem mar a 13 is keskeny volt. Epp ezert nem vettem meg annak idejen. Remelem, nem fog nyomni!
Jo futast az uj cipodben, es majd ird meg, hogy szolgalt a teszten! (Ja tenyleg, es honnan rendelted? En a Creation-t tavaly 50 GBP-ert halasztam a prodirectrunning-on, de mashol is akadnak neha nagyon olcson jo Mizunok)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.09.25. 19:19:17

@Sekiwake: 58 fontot fizettem mindennel együtt. Többen rendeltünk, eloszlott a szállítási díj.

@helga84: 50 fontért Creation? Ne fájdítsd a szívem! Azt hittem, te a cseheknél vásárolsz Mizunot. Előbb-utóbb veszek egy Creationt. Jövő héten szétfűrészelem a Wave Ridert, megnézzük, mi van belül.

helga84 · http://lhrunner.blogspot.com/ 2011.09.27. 04:59:36

@BGy: jaj ne! Es mi lesz, ha kozben megsem jon be az uj cipo es vissza kell kuldened? AKkor miben futsz addig is?! Vard meg amig bejaratod!!
A cseheknel is dragak az uj Mizunok (regiek akadnak olcson), de en sose veszek itt semmit, csak online rendelek vagy az USA-bol hozok magamnak, igy effektive a FELE arat fizetem. A Creation-t annak idejen en sem ertettem, a rozsaszines (?) modell volt standard 130font, csak a zold noi promocios 50-ert. Ugy talaltam, hogy egy angol noi futo magazin hatoldalan konkretan fizetett hirdetes reklamozta. Szoval mak :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása