Kassai Félmaraton 2010

2010.09.24. 07:37

megjegyzés

Sokat gondolkodtam, hogy induljak-e ezen a versenyen. Az edzesonline.hu naplómba beírtam, hogy nem megyek, majd öt perc múlva már neveztem is. Szerencsére van szállásunk ingyen, így az kompenzálja az utolsó pillanatban jelentkezők felárát. :)

Az előző bejegyzésben leírtam, hogy a Mizuno Wave Precision 9 cipőm nyugdíjba vonul. A Nike után nálunk is volt egy félmaraton, amin 20-an indultunk, de nagyon élveztem. Ezen a legelső Mizuno cipőmet vettem elő, a Wave Tempust. "Csak" 1300 km környékén van benne, gondoltam, belefér még 21. Belefért. De rá egy héttel 11 már nem nagyon, éreztem, hogy nem csillapít, nem jó a térdemnek. Egy még régebbi Nike AirSpan 5 cipőmet is felpróbáltam, de 3 km után gyaloglásra váltottam, elkezdte gyilkolni a térdemet. Egy héttel a kassai verseny előtt nincs futócipőm. Az az egy lehetőség maradt, hogy a verseny előtti napon Kassán veszek egy új cipőt. A Mizuno cipőkiválasztós oldalán a Wave Rider 13-at ajánlja, amit már tavaly is nézegettem, de 100 euro volt, a Wave Precision 9 pedig 80 euro. A Wave Creation sajnos erdőben nem jó, pedig izgalmas cipőnek tűnik. Rakok majd be képeket is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr322319551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása