Bécsi Félmaraton

2009.12.12. 09:16

megjegyzés

Futóblogos társaim közül helenburgis említette, hogy a Bécsi Maratonon van félmaraton táv is. Nem gondolkodtam sokat, rögtön megnéztem a hivatalos oldalt és még aznap este be is fizettem a pénzt a félmaratonra. Ezzel eldőlt, hogy mit fogok csinálni 2010.04.18-án reggel 9.00-10.50 között. Jelenleg azt mondom, nem akarok egyéni csúcsot futni, de változhat még az álláspontom. Erre a futásra már úgy szeretnék készülni, hogy az őszi első maratoni távomra való felkészülés szerves részét képezze. A pulzusmérős felkészüléssel már próbálkoztam, de egy hónap után letojtam, mert nagyon lassulnom kellett és szétzilálta az önbecsülésemet. Most belevágok, ismét adok neki egy-két hónapot, mert most nincs versenyidőszak.

Ja, ami fontos! Az egyik főszponzor, a kassaihoz hasonlóan a Mizuno! Gyertek ti is!

A hivatalos felkészülést januárban kezdem, mert a sok munka miatt most nem sok időm van edzeni, csak a hétvégi hosszúk(14 és 25 km) jöhetnek szóba.

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr651591953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.14. 06:16:42

mennyi az egyénid félmaratonon és mennyi a terved a maratonra?

HelloJozsi 2009.12.14. 07:56:23

Én maratont tervezek ide, bár még nem neveztem. De most lehet, hogy megteszem, legalább lesz motivációm az alapozásra.

HelloJozsi 2009.12.14. 07:57:04

Kirakhattad volna a linkjüket, most kereshetem :)

helemburgis 2009.12.14. 11:20:33

Meg en se neveztem be, bar nem is tudom, miert halogatom..csak inamba ne szalljon a batorsag. :) Azert nem lesz piskota a felkeszüles, s a verseny mindjart itt is van..

@NJoco: www.vienna-marathon.com/

HelloJozsi 2009.12.14. 11:55:49

@helenburgis: megtaláltam én is, csak csipkelődtem kicsit :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.12.14. 13:28:41

@rrroka: a legjobb félmaratonom 1:43.09. 10 hónappal a maraton előtt azt mondom, hogy belesétálás nélkül akarom lefutni és élve beérni. De jó lenne, ha mindez 4 órán belül sikerülne. :) 25 km-nél még nem futottam többet. Január végén egy 30-as kört megpróbálok. Márciusban van itt nálunk egy 47 km-s sík terepű teljesítménytúra. Azt sétával váltogatva le szeretném futni.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.14. 14:19:39

@BGy: a jóslatom az, hogy ha így hetente futsz legalább egy 25öst, akkor nem lesz gond a 4 órás maratonnal... :) ha csak kéthetente már akkor se. ekkora edzéssekkel és ilyen félmaratoni idővel ez nem jelenthet problémát, csak vmi sérülés/fosás/napszúrás tehet keresztbe.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása