Rés a pajzson!

2010.04.05. 10:06

megjegyzés

Az utóbbi futásaimat felváltva végeztem a Cabrakan és a Precision cipőkkel. Egyszer terepen futok dombra fel-le, máskor hosszútávokat futok erdei ösvényen. Egy hónapja tűnt fel, hogy a jobb sarkamat egy kicsit dörzsöli a Precision. Ezen a héten csütörtökön bele is néztem, mi van ott. Teljesen megdöbbentem! A jobb sarkamnál a cipő belül a szövetet és az alatta lévő szivacsréteget is teljesen elveszítette egy fél centiszer fél centis területen. Lehet, hogy a sarokcsontom olyan hegyes, hogy nyomott oda egy lyukat? :) Megpróbáltam megfoltozni úgy, hogy a lyukba egy kis hungarocellt tettem és az egészet leukoplasttal leragasztottam. A sarkam már teljesen sebes volt, de menni kellett futni, hiszen jövő héten Bécsi Félmaraton. A gyerekekkel elmentünk a hétvégi Nyuszifutásra. Mivel az 500 m-s gyerekrajtot lekéstük, én indultam 6 km-s távon. A sarkam nagyon fájt. A második körben már annyira fájhatott, hogy a fájást jelző bitek túlcsordulhattak és nem éreztem semmit. Mikor beértem a célba, és a cipőt levettem, akkor szembesültem a ténnyel, hogy mészárszéket cipeltem a lábamon. Tíz liter vért veszíthettem. :)) Ki kell találnom valamit, mert egy hét múlva Bécsben kellene helytállnom, ahol a két órán belüli időeredmény a cél. De milyen cipőben fussam le, meggyógyul-e addig a lábam? Utolsó lehetőségnek még ott van az előző Wave Tempus-om, ami soha nem hagyott cserben. A Cabrakan terepcipő, abban nem futhatom. És mi lesz a Mátrabérccel????

Szerző: BGy

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr21895577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helemburgis 2010.04.06. 10:51:19

Uh, de cudarul hangzik... esetleg fotok a meszarszekröl? :-)

En terepcipöben futottam varosi futoversenyt, igaz csak 10kiliset, s tul lehet elni. Epp Berlinben voltunk, s szembejött egy verseny, csak azert nem hagytam ki, mert nem volt nalam rendes futocsuka, csak terep.
Nem tudom, nalad milyen allapotban van a lenyugdijazott cipöd, de en a multkor az enyemet felvettem, s mar 4 kilinel iszonyat fajt mindenem, abban tuti nem nyomnek 21k-t, inkabb akkor a terepcipö.
Nem jarsz mar addig Bp-en, Kassan, hogy tudj ujat venni? Vagy esetleg online? Ötlet, hatha segit:
shop.vienna-marathon.com/laufschuhe/laufschuhe/herren.html
Annyit esetleg megprobalok segiteni, hogy megveszed a cipöt (gondolom, tudod pontosan milyen kell) en berongyolok erte a boltba, aztan feladom vmi megaexpresszel postan.. ugy latom , hogy rendes rendelessel ui. nem erne idöben Mo-ra.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.04.06. 16:21:19

@helemburgis: köszi a lehetőséget, igazán nagyvonalú felajánlás! Ma tíz centi vastagon leragasztom a sérült sarkamat és vastag zoknit veszek fel. Reményeim szerint, ha nem mozog a cipőben, akkor nem dörzsöli, tehát nem fáj. Jövő hétig tuti, hogy meggyógyul a sarkam, már csak a cipőnek kell meggyógyulnia. Van még raktáron 3 pár nyugdíjas cipőm. Szétnézek közöttük. :))

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.04.06. 18:33:44

Részemről hálás vagyok, hogy fényképpel nem dokumentáltad az eredményt :-)

Sajnos én is "hasonló cipőben járok", a jobb sarkamon van egy dudor, ami szűk egy év alatt lyukat fúrt a cipő belsejébe. Ekkorra viszont amúgyis megérett a cserére (átlépte az 1000km-t), úgyhogy talán együtt tudok élni a jelenséggel.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.04.06. 18:43:03

@Navixaf: én eddig a futócipőim 90%-ával jártam így. A jobb sarkamnál adta meg magát a szövet. Lehet, ha huszár lennék, nem is kellene sarkantyút vennem, mert nekem anatómiai sarkantyúm van. :)) Csak azt sajnálom az egészben, hogy 400 km környékén már kilyukadt. Luxus lenne ezt a cipőt kidobni. Találok valami takarékos megoldást. :) Hajrá, magyar barkácsgének!

helemburgis 2010.04.07. 18:33:00

@BGy: tudod, lesz Mizuno sator a rajtszamkiadaskor, s mivel gondolom, mar verseny elött itt lesztek 1-2 nappal, rarabolsz egy uj csukara, elmegyünk egy 1-2 kilis atmozgato futasra a Praterba, s a csuka mar be is van jaratva a versenyre. :D Olcson ugy tudnad meguszni, hogy mondjuk halkan megbizniszeled a Mizunos kiallitokkal, hogy ez csak egy 400kilis cipö, s azert nem jarja, hogy tönkrement, ugyhogy csereljek ki neked egy ujra, különben ott az ezer ember elött hangos Mizuno lejarato kampanyba kezdel. :D

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.04.07. 18:52:11

@helemburgis: Jó ötlet! Terveim szerint péntek dél körül érkeztünk volna Bécsbe, de a munkám közbeszólt. Nagy munkában vagyunk, az egyik szállítónk késik és csak szombat délután tudunk menni. De legalább fáradt leszek. :) Jelenleg nem bírok futni, mert minden cipő dörzsöli a lábamat, nem bír a seb gyógyulni a sarkamon. Ilyen pocsék felkészülésem még nem volt egy versenyre sem, mint amilyen az utóbbi hetekben volt. Hogy lesz így maraton októberben? Új csukával most még várok. Szerencsére a terepcipőmben tudok itt az erdőben futni. A következő versenyek is erdőn-hegyen lesznek.

helemburgis 2010.04.07. 20:18:24

@BGy: Ajjaj, ugy latszik, perpill tenyleg nem a legjobb csillagzat alatt alakul ez a verseny. De ilyenkor szoktak a legpozitivabb meglepetesek erni az embert. ;-)
Ha csak szombat du. tudtok otthonrol indulni, akkor eleg necces lesz a rajtszam/startcsomag felvetel. Arra vigyazzatok, hogy csak szombat 18.00-ig van rajtszam/startcsomag kiadas, utana, vasarnap, verseny elött közvetlenül mar nincs! Ha majd ugy latod, hogy addig nem tudtok ideerni, akkor esetleg majd küldd at nekem idöben a jelentkezesi visszaigazolasaitokat, s akkor szivesen felveszem a cuccost, nem problema, faradtsag, itt van a vasarcsarnok egy köpesre..tudod, ne ezen muljon mar a reszveteletek..

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.04.07. 20:32:07

@helemburgis: igyekszünk. Reményeim szerint szombat délután már Bécsben leszünk, csak rosszul fogalmaztam. A legutóbbi pesti Nike félmaratonra is az utolsó pillanatban estem be. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a munkám pénteken Pestre szólít, úgyhogy másnap onnan tudunk indulni. Vasárnap gyorsan húzunk vissza, mert hétfőn reggel megint Pesten van dolgom. Kötbéres munka, nem akarok fizetni. :)))

helemburgis 2010.04.07. 20:38:06

@BGy: na, neked sem egyszerü az eleted...elkelne mar egy jo asszisztens, nem gondoltal mar ra? :D

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.04.08. 20:39:08

@helemburgis: hát ez az! Mióta van asszisztensem, feszesebb az időbeosztásom. Csak diktál mindig, hogy mikor hol kell lennem. :))

helemburgis 2010.04.09. 09:50:15

@BGy: milyen fönök vagy te, hogy a nyul viszi a puskat? :-))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.14. 18:49:24

Áron cimbimnek nike terpcsukája van és abban futotta velem a félmaratonokat gond nélkül. eszünkbe sem jutott, h esetleg nem lenne jó betonon és nem is panaszkodott. mondjuk azért karácsonyra már kapott egy ugyanolyan sauconyt mint az enyém...

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.04.14. 19:02:27

@rrroka: jelen pillanatban úgy tűnik, hogy hétvégén én is terepcipőben trappolok végig Bécsben. Tegnap elmentem az aszfaltos cipőben futni, megint feltörte a lábam, úgyhogy új seb van rajta. A kutya bassza meg! Kb. 4-500 km van benne. Pedig a lyukat a cipőn betömtem és leukoplasttal szépen leragasztgattam, ügyelve arra, hogy sima legyen mindenhol. :)))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.14. 19:17:03

@BGy: ezek a barkács megoldások nem lesznek jók. nem lehet visszavinni garanciába? azért az még sem jó, h szétmegy a bélése.
de lehet h egy fél számmal nagyobb kell következő cipőnek.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása