Az első 8 km az új cipőmben

2011.09.28. 07:41

megjegyzés

Nehezen szántam rá magamat, hogy a tiszta, "újcipőszagú" Wave Rider 14-et kipróbáljam még Kassa előtt. Tavaly is futottam a verseny előtt egy kört az akkori új cipőmben. Tegnap csak egy 8 km-s tempósabb kör volt a terv. Sikerült is 4.46-os ezrekkel lefutnom.  Érzésem szerint még marad bennem, bár elfáradtam, de egy percen belül 40 bpm-et esett a pulzusom megállás után, amit nem tartok rossznak. De beszéljünk inkább a cipőről!

Még hétvégén olvasgattam a Runner's World cipőkkel foglalkozó fórumait, ahol sokan panaszkodtak arra, hogy szűkebb a lábfeje, magasabb a sarka. Ezeket nem tapasztaltam, összesen két dolog tűnt fel. A sarok belső részét egy kicsit magasabban tartja, és az elülső része a talpnak mintha rugalmasabb, vékonyabb lenne. Jobban hajlik. Elindulás után a csillapításon is érződött, hogy a hab még nincs szétnyomva, jobban működik, mint 1200 km után. Szembeötlő volt a különbség, bár egy 1200 km-s cipőt egy null kilométeressel összehasonlítani nem a legjobb dolog, de nekem csak erre van lehetőségem. A lényeg, hogy meggyőző volt, nem csalódtam benne, a hétvégi kassai 21 km-t már ebben teljesítem. Az előző Wave Precision és Wave Rider 13 cipőmet pár napon belül szétfűrészelem, felülről lebontom. Kisfilmet is készítek róla, amit itt megosztok veletek.

Szerző: BGy

komment

Címkék: teszt 14 rider wave mizuno

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr373261880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helga84 · http://lhrunner.blogspot.com/ 2011.09.28. 09:49:14

Na jol van, kiraly az elso eredmeny. Orulok, hogy bejott! A sarok elso felet nekem is jo lenne feljebb emelni, ha hosszabbat futok, kb 50 percnel elkezd besullyedni. De stabil cipo meg nagyon tulzas lenne azert. Lehet belebujok egy Wave Rider 14-be a boltban kiprobalni :)

A kisfilmet varom :) De nem akarsz legalabb egy back-up cipot meghagyni egyben? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása