Versenyeim ősszel

2013.08.02. 13:41

megjegyzés

A nyár nem a versenyekről szól. Mindenki nyaral, ejtőzik, a "bolondok" pedig szakadatlanul készülnek a szeptemberben kezdődő újabb versenyszezonra. Én mit is csinálok pontosan? Nálam ez az év igazából az ejtőzésről szólt eddig. Minden héten futok 2-3 órát, a Terep 50-re sikeresen fel is készültem, de most igazi, nagy kihívás nincs előttem.

Terepcipőm lassan fél éve nincsen. Nézegetem itt-ott, de az árak rettenetesen elrugaszkodtak az emberek pénztárcájától. Felpróbáltam két helyen is a Hoka cipőit, nagyon tetszettek, de 50 ezer forintot leszurkolni úgy, hogy pillanatragasztót is vegyek mellé, mert lejön a talpa, enyhe túlzás. Egy pillanatra elcsábultam az ASICS felé is, de csak azért, mert le volt értékelve 17 ezer forintra. Arról viszont kiderült, hogy nagyon alap cipő, így viszont már drága. Természetesen nézegettem a Mizuno Wave Cabrakant és Wave Ascendet is. 38 ezer forintért. Megakadt a szemem az olasz gyártmányú Tecnica cipőkön is. Több levélváltás után nem tudok venni egy darabot sem. A magyarországi képviselőjük csak sícipőkkel foglalkozik, kérésre sem hoz be terepcipőt. Pedig előre kifizettem volna mindent. Neten, látatlanban pedig nem akarok venni. Elveszít néhány vevőt, pedig segítettem volna neki ezzel. Igen, hasonlítanak a Hoka cipőkre. Van egy fejlesztő, aki itt is és ott is dolgozott. Minő véletlen!

tokaj.jpgVissza az őszi versenyekre! Szeptember első hétvégéjén lesz a Bakancsos Túra Tokajban, ahol a 35, esetleg 50 km-es távon fogok indulni. Nagy nevek ide nem jönnek, így az első ötben talán benne tudok lenni. A verseny közel van, nem kell korán kelni, hamar hazaérünk. Augusztusban lehetőségem lesz az Eger melletti Nagy-Egedre felkapaszkodni több alkalommal is. Azt hiszem, őrültség lenne ezt a lehetőséget kihagyni. Nagyon jó a terep, edzőtábornak fogom felfogni. Szinteket kell gyűjtenem! Erre tökéletes lesz. Októberben indulok Kassán a félmaratonon. Tavaly maratont futottam, de most nincs időm felkészülni, rontani pedig nem akarok az eredményemen. Van két hivatalos aszfaltos maratonom, egyelőre elég is ennyi. Amim viszont nincs és nagyon hiányzik még a gyűjteményemből, így ezekre kell gyúrnom (a sárgák most ősszel esedékesek):

- Less Nándor 26 km három órán belül

- Less Nándor 65 km teljesítés - 2014-ben

- Mátrabérc Trail teljesítés - 2014-ben

- Tortúra 65 km 10 óra körül

- Terep 75 - 2014-ben

- Terep 100

- Dupla Élmény - 2014-ben

- Mátra 115

Hirtelen ennyi. Addig is a Tokaji-hegyet koptatom, holnap is ott kezdem a napot. Két felfutást tervezek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr535439896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2013.08.02. 14:10:17

De fura, hogy nem bírtak neked terepfutócipőt behozni!

Tökjók ezek a célok, ezek így hosszú távon jelzik neked az utat. Azt nem tudom, motivációként mennyire van szükséged rájuk, de arra is jók lehetnek.

A Tokaji hegy nagyon szép, néztem a múltkor a vonatból :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.08.02. 14:15:00

@csiripiszli12: írtam a Tecnica gyártójának, hogy előre kifizetek 4-5 cipőt, küldjék el. Itt felpróbáltam volna, körözök valami zárt pályán és ha nem kell, visszaküldöm. Ők megnézik, sérült-e és ha nem, picivel kevesebb pénzt visszaadnak nekem. Nem voltak rugalmasak, lepasszoltak a magyar képviselőjüknek, ő pedig semmi hajlandóságot nem mutatott az együttműködésre. Mindenhol lehet kapni ezt a cipőt, csak Magyarországon nem. Érdekes helyen élünk, mert ez sok mindenről elmondható!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.08.02. 14:30:11

@BGy: ez tényleg kicsit fura. :) szeptemberre nekem is kéne vmi terep verseny a közelben, a nike félmaratonon tuti nem futok, de vmi cél kéne még maraton előtt. tipp? vhol ahol összefutunk esetleg?

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.08.02. 14:56:29

@rrroka:
Itt nézegessetek túrákat, mi is innen keresünk futható utakat.
www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/naptar

Lemúr Mikivel ketten lefuthatnátok a Dupla Élményt (74 km, 3380 m szint, 12 óra szintidő) :))))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.08.02. 15:15:35

@BGy: 74 km az még nem megy nekünk terepen. :) ... síkon se. :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.08.28. 07:50:13

@bellone: Megyünk az Őszi Mátrára, egyik kedvencem, mert lejtővel kezdődik. :)))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása