Mizuno Wave Tempus 60 km után

2009.02.16. 12:45

megjegyzés

Múlt hét közepén sikerült a 60 km-s határt átlépni a Mizuno cipőmben. Eltaláltam a cipőválasztást, nagyon jó! A térdemben már nem érzem azt a picike kis nyomást sem, ami a két cipő közötti 15-20 km átállásnál előjött. Mivel ez a cipő nem támasztja a lábam, mert a "semleges" kategóriába tartozik, ezért kellett egy kis idő a térdemnek, hogy megszokja a másként csavarodást. Semmi panaszom nincs a cipőre. Mivel többnyire erdőben futok és csak kb. 2 km, ami aszfaltos a "futópályámon", ezért tervezek egy 13 km-es aszfaltos futást is, hogy arról is be tudjak számolni. A Prágai Félmaraton is aszfalton lesz, jó ha tudom, mi vár rám.

Szerző: BGy

4 komment

Címkék: tempus mizuno

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr45946340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaborchi · http://gaborchi.blog.hu/ 2009.02.20. 15:04:58

Sziasztok!

Talán nem túl közismert, de a Mizuno az egyik főtámogatója a világ egyik legkellemesebb futóversenyének, a Jungfrau-Marathonnak. Jómagam kétszer indultam eddig, és annyira tetszik, hogy a jövőben sem szeretném kihagyni. Ott vettem JM-logós Mizuno cuccokat (legalább arcoskodhatok is :-) ) és egy Wave Nirvana 4-es cipőt. Nem volt túl könnyű megszokni, egy hónappal a vásárlás után futottam a Budapest Marathont, az még korai volt, fájtak tőle a lábaim, azóta viszont szépen összebarátkoztunk, olyan mint az álom. Nekem elég erős lúdtalpam van, ezért nem könnyű jó cipőt találnom, de ez most olyannak tűnik.
Ha érdekel a Jungfrau-Marathon, a blogomban elég sokat írtam róla: gaborchi.blog.hu de szívesen bekopizom ide is az írásokat.
Üdv:
Gaborchi

potyesz 2009.03.06. 09:29:45

BGY, hogy megy a futas? mennyi van mar az uj mizonoban?

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.03.06. 16:50:18

128 km lesz már ma este a cipőmben. Ma fogok vagy 13, vagy 17 km-t futni aszfalton, eljött az idő, hogy kiderüljön, mit tud a Mizunom aszfalton. :)
@Gaborchi: Megnéztem az oldaladat, hát le a kalappal az előtt, aki ezt a Jungfrau maratont lenyomja. Embertelen. Nekem egyszer a Tokaji-hegy sem sikerült. :))

Gaborchi · http://gaborchi.blog.hu/ 2009.03.07. 21:45:13

BGY, azért remélem az is átjött az irományaimból, hogy ez egy fantasztikus buli. Nem véletlen, hogy eddig minden ismerősöm aki megcsinálta (beleértve magamat is), visszavágyik. Persze, emberes dolog, ez vitathatatlan, de pont ez adja a szépségét. :-) Csak ajánlani tudom mindenkinek. Ezt a klipet az egyik haverom csinálta, őt én vettem rá, hogy induljon, és akar újra...
www.youtube.com/watch?v=Cakv4a5UvnM&feature=related
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása