Prágai félmaraton

2009.01.28. 19:43

megjegyzés

A Prágai félmaratonra készülök.

Azt már szeretném Mizuno cipőben futni, mert amit most használok (Nike Air Span 5) sajnos nem a lábamra lett kitalálva és ezt a térdeim, sarkaim és lábujjaim érzik. Ősszel ebben futottam a Kassai félmaratont, de a 12. km-nél éreztem, hogy ez nem egy hosszútávú cipő. Itthon kiderült, hogy a "szaksajtó" is legfeljebb 10 km-re ajánlja. Nem tudtam mit tenni, ezért még futottam benne közel 400 km-t, de mostmár nagyon megérett az idő egy Mizuno cipőre. A Decathlonban lehet kapni, de azok közül csak az egyiket találtam meg a hivatalos Mizuno oldalon. Mint említettem, lehet hivatalos forgalmazótól is venni, Szegeden. De az tőlünk messze van. Rendeljek postán?

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr47908904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása