Mizuno futócipő 900 km környékén

2009.07.22. 15:03

megjegyzés

Talán nem is olyan hirtelen, de 1-2 héttel ezelőtt 800 km fölé került a Mizuno cipőmben futott kilóméterek száma. Egészen pontosan a július 4-i Hortobágyi Félmaraton felénél! Ünnepelni ott nem volt időm, az elemekkel küzdöttem. A rajtnál 34 fok Celsius volt, a közepénél homokvihar, egy kis eső, villámlás, majd "konszolidált" 28 fok a befutó környékén. Nem is sikerült túl fényesre, 1:56:53 lett a vége. De nem is ezért írom a bejegyzést, hanem amiatt, hogy az utóbbi 2-3 futásom alkalmával elkezdtem érezni, hogy a cipő bizony kopik. A lábujjak tövénél mintha vékonyabban érezném a cipőt, holott a talpa nem tűnik kopottnak. Terveim szerint ebben az évben még végigfutok ezzel a cipővel, bár a kassai félmaraton alkalmával nem kizárt, hogy ott veszek egy másik Mizunot. Nálunk a Decathlonban láttam csak Mizuno cipőket, közel 30 000.- forintért, a mizuno.hu oldal nem él, az amisport.hu oldal átalakítás alatt. Valami gondjuk támadhatott a Mizunoval?

A pulzusmérős futást nem hagytam abba, csak annyiban módosítottam, hogy nem érdekel, ha csipog az óra, futok, ahogy bírok. 4:40 min/km -eket futok 10 km-es távon. A legjobb időm az idén a 4:29 min/km, igaz, ez csak 9 km-en. Szerintem edzeni úgy kell, hogy az izmaim megfeszüljenek. Ezt nagyon sokan nem így gondolják, de nekem ez vált be.

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr261261130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e_easy 2009.08.24. 15:33:33

a nyulcipo nevu boltban is van mizuno - ezt nem emlitetted

Gaborchi · http://gaborchi.blog.hu/ 2009.09.18. 08:53:14

Halihó!

Magam is lefutottam a Délibáb félmarathont a Mizuno Nirvana 4-es cipőmben. Aztán szeptember elején a Mizuno által sponzorált Jungfrau-Marathont, immár harmadszor. Beszámoló: gaborchi.blog.hu/2009/09/07/jungfrau_marathon_harmadszor

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.09.19. 08:06:28

@Gaborchi: gratulálok a Jungfrauhoz, emberes teljesítmény!
@e_easy: tényleg van a Nyúlcipőben is Mizuno! Ez jó hír! De a legjobb az lenne, ha saját boltja lenne a Mizunonak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása