Rögtön megjegyezném, hogy az ultra-félmaraton kifejezést futóblogos sporttársamnak, bodlac-nak köszönöm! Nagyon találó!

Szóval tegnap délelőtt elmentem egy könnyű 25 km-t futni. Ennyit még soha nem futottam, de ha jövőre maratonon szeretnék indulni, akkor bele kell harapni a nagyobb falatokba is. Ez volt az első próbálkozásom. Reggel napsütés és 5 fok várt az erdőben. Óvatosan kezdtem, de az első km-t így is 4.40 alatt futottam le. Ekkor megijedtem és mondogattam magamban, hogy lassabban-lassabban. Ezután nagyjából 5 perces kilométerekre álltam rá, ami nagyon jól esett. Egy picit más útvonalon futok, mint eddig. Egy nagyobb kanyart tettem bele és visszafelé futok, mint az elmúlt két évben. Emiatt végre látom az erdőben a fák másik oldalát is. Teljesen olyan, mintha új terepen futnék, élvezem. Ez az "új" kör 14 km hosszú. Most futottam egy kört és visszafelé is egyet, de különböző okok miatt ez csak 25 km lett. Vittem magammal 2,5 dl vizet és egy marék szőlőcukrot, ha már nem sikerült kicsábítani senkit frissítőpontokhoz. Az első deci vizet 14 km környékén ittam meg és akkor jöttem rá, hogy már hiányzott. Gyorsan megettem két szőlőcukrot is, bár annak nem éreztem hatását. 18. km környékén megittam a másik kis kulacsban lévő vizet, és ekkor éreztem, hogy hoznom kellett volna még magammal. 20. km környékén elkezdtem fáradni, de mivel ez olyan terepen vitt, ahol sokan sétálnak, ezért összeszedtem magam és megfelelő tartással futottam. :)) Az utolsó 1 km 5.30 perc alatt lett meg, de ennek ellenére csoszogásnak éreztem a "befutómat". Nagyon jó volt megállni. Sikerült ez is, egy lépéssel közelebb a maratoni távhoz. Már csak(?) 17 km választ el.

Az új Wave Precisionban futottam le. Nem fáj semmi, csak a végén éreztem a nagylábujjam csontját. Érdekes, ilyet még nem éreztem, de megállás után elmúlt. Azt mondhatom, hogy ez a cipő is jó választás volt. Már 120,4 km-t futottam benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr411490542

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: italian backlinks 2019.04.02. 23:39:29

Bula do xenical - Insulated tumblers with names

Trackback: italy links 2018.09.24. 21:25:03

ataaps dfas login - Jennette casin

Trackback: .it backlinks 2018.09.19. 21:39:31

750 angol középfokú mondat és fordítása (301-350) - Brain Storming nyelvtanulási segédletei

Trackback: .it tld links 2018.08.30. 14:09:45

Kimoderálva - Mandiner blog

Trackback: .it tld links 2018.08.14. 04:15:37

Szervezők - Tücsök és Bogár

Trackback: .it domain links 2018.07.27. 22:34:18

60 mins free single phone chat lines - gyevedc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2009.11.10. 19:57:00

Nekem kezd elegem lenni a Nike-bol, de miert eppen Mizuno? Nem ismerem, igy irhatnal rola valamit, ha mar egy blogot is szentelsz neki. Vagy ez itt a reklam helye? Koszi!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.11. 12:15:26

@Niterider: a Mizunot én sem ismertem egy évvel ezelőttig. Kassán láttam, mint főszponzort. Utána elkezdtem a neten olvasgatni róla és kiderült, hogy egy prémium kategóriájú cipő. Nálunk ekkor csak a Decathlonban lehetett kapni. A környező országokban is forgalmazzák, nálunk most a Nyúlcipőboltban láttam. Érdemes megnézned a www.mizuno.eu oldalt. Egyébként nem reklámoldal ez. Sajnos. :)))
Miért éppen ez? Mert itthon elég ritka és ez jó érzés. :)))

e_easy 2009.11.18. 13:07:09

En uj-zelandon hallottam rola eloszor egy cipoboltban - a bolt egyebkent nem semmi, eleg a mottojukra gondolni "let the shoe choose you" - ahol elado mindenfele mericskeles utan kozolte csajommal, kizart dolog, hogy barmi mast eladjon neki, mert ilyen es ilyen a labfelepitese. punktum.
Sajna nyulcipoben sincs minden, multhetem mentem csak mizunot veszek logoval, de neutralis kis tamasszal tavaszig nyista, uh vegul nike elite zoom4 lett belole - bele is betegedtem uh eddig csak egy 10est sikerult beletenni :(

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.11.18. 19:34:08

@e_easy: Én is sokáig vártam, míg sikerül olyan országba eljutnom, ahol teljes Mizuno választék van. Hozzánk Szlovákia és Ausztria van a legközelebb. De Makedóniában is lehet kapni! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása