Ultrabalaton 2010 - a folytatás I.

2010.06.05. 07:32

megjegyzés

Eldőlt, nincs visszaút! Hivatalos a csapatunk nevezése. Összesen öten futjuk körbe a tavat, nonstop váltóban. Mindenkire egy maratoni táv jut, természetesen(?) nem egyben, hanem terveink szerint 11-12 km-s etapokban, melyeket 4 óránként kell teljesíteni. Köztük három óra pihenő lesz, ami abból fog állni, hogy a következő váltópontra visszük a váltó csapattagot. Magyarán, nem fogunk tudni sokat pihenni. Emiatt a héten futottam egy tesztet, amin arra voltam kíváncsi, hogy a szervezetem miként reagál a napi két 11 km-re, közte 3 óra pihenővel. Nos, az eredmény jó lett, bírtam rendesen. Persze nem is fárasztottam ki magam, 6 perces/km sebességgel toltam. Ezt a tempót tervezem az Ultrabalatonra is. A napi két edzésem érdekessége, hogy az elsőt két órával evés után végeztem, de a kaját még éreztem a gyomromban, így a pulzusértékeim az alábbiak szerint alakultak. A képek az edzések összefoglaló ablakát mutatják.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr72057845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása