Mizuno Wave Rider 13 nyugdíj előtt

2011.09.14. 08:00

megjegyzés

Minap néztem, hogy ebben a cipőben bizony már 1200 km fölött jár a számláló. Nincs még egy éve, hogy vettem. A Kassai Félmaraton szokott lenni a fordulópont, ott szoktam beszerezni az új cipőimet. Vajon mennyire nyűttem szét ezt a cipőt? A csillapításban különösebb változást nem érzek, a talpa sem nagyon kopott, bár erdei ösvényen nagyon nem is csiszolja semmi. Az orrésznél van megroggyanva, ott látszik az elhasználódás. Meg voltam vele elégedve, talán ez volt az eddigi legjobb cipőm. Panaszom nem volt rá,cserben nem hagyott, leghosszabb táv az Ultrabalatonon részletekben futott 44 km volt. Kétszer 28 km is belefért, hivatalos félmaraton viszont csak kettő. Ennek az az oka, hogy a versenyeim helyszínét áttettem a hegyekbe, ahol Wave Cabrakanban futok. Alább fényképek a Mizuno Wave Rider 13-ról, amiben legalább 1200 km van. Büszke lehet erre a típusra a gyártó. Az első 3 kép a vásárlást követő 20 percben készült. Utána a jelenlegi állapotot bemutató fényképek láthatóak.

 

Szerző: BGy

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr373226007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helga84 · http://lhrunner.blogspot.com/ 2011.09.17. 23:21:48

De ha meg csillapit, miert kell nyugdijba mennie?! Ez amugy neutral cipo volt? Es nem volt szuk orrban? Nekem is lassan ideje ujon gondolkodni...

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.09.18. 09:15:28

@helga84: neutrál cipő. Nem volt szűk orrban, szerencsére a lábujjaim soha nem "torlódtak" benne, nem mélyesztette az egyik a másikba a körmét. :)) Tényleg jól csillapít még, de érzem azért, hogy már nem az igazi. Ezt persze csak a 20+ km futásoknál lehet megfigyelni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása