Hároméves cipőben?

2012.01.16. 15:10

megjegyzés

Még valamikor 2009 februárjában vettem első Mizuno cipőmet, egy Wave Tempust. Ezt a típust a Decathlonnak gyártotta csak a cég, nem lehetett máshol kapni. Én a miskolci Decában vettem kifutó termékként komoly 8 ezer forintért. Már bánom, hogy csak egy párat. Mindvégig meg voltam vele elégedve és az ezredik km. után nem sokkal nyugdíjaztam is. Erről egy külön bejegyzésben meg is emlékeztem. 2010-ben egyszer még elő kellett vennem, mert az akkori Wave Precisionnal már túl voltam 1000 km-en és éppen az őszi Nike félmaraton után megfájdult a térdem. Emiatt a Nyírség Félmaratont, ami Ági futrinkával az első közös versenyünk volt, ismét a Wave Tempusban futottam. Most maratonra készülök, volt két hosszabb futásom. Egy 20 és egy 25,8 km-em. A bal térdemet éreztem mindkét futás után. Nem fájt, csak jelezte, hogy ott van. Lóbalzsammal kenegetem, tudok futni is, de a mostani Wave Rider 14-ben már nem nagyon akarok kísérletezni, ezért elővettem újra a három évvel ezelőtti Wave Tempust. Holnap abban fogok egy próba 10 km-t teljesíteni. Ha jó lesz, vajon belefér még kb. 500 km? Ez itt a nagy kérdés. Új cipőt most nem tudok venni, más ötletem pedig nincsen.

Szerző: BGy

komment

Címkék: 14 rider tempus mizuno

A bejegyzés trackback címe:

https://mizuno.blog.hu/api/trackback/id/tr603555531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.01.18. 11:55:24

Megvolt a tesztfutás? Mik a tapasztalataid?

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.01.18. 11:58:40

@csiripiszli12: tegnap a fent említett régi cipőmben futottam és jólesett. Először furcsa volt, mert ebben nincs semmi extra a mostanihoz képest, olyan volt, mintha mezítláb kezdtem volna el futni. Ebben készülök, még kíváncsi vagyok, a hétvégi 26 km alatt hogyan teljesít. Az lesz a döntő.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2012.01.18. 12:04:33

@BGy: Akkor ez egész biztató idáig. Remélem, a hosszú alatt is beválik majd :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása